۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

شجاع الدین شفا - مردی که برای شفای درد خرافات و نا آگاهی می کوشید

به نام ایران بزرگ

درود بر همگی

روز جمعه 27 فروردین نویسنده ای که من واژه به واژه و جمله به جمله از نوشته هایش آموخته بودم در گذشت و او کسی نبود جز دکتر شجاع الدین شفا. بزرگ مردی که زمانی که تولدی دیگر او را خواندم دنیا و زندگی ام عوض شد و مسیر فکری ام کاملا دگرگون شد. در این پست چند فایل از رضا فاضلی عزیز که اتفاقا هفته پیش نخستین سالروز در گذشتش بود می گذارم که در آنها با استفاده از کتاب ((حقوق بشر - قانون بیضه و بمب اتم)) دکتر شفا به سادگی و مستند بیان می کند که خمینی هیچ اطلاع و آگاهی از قرآن و اسلام نداشته و یا اگر داشته اعتقادی به آنها نداشته.

شمشیر کشی خمینی بر علیه خدا

شمشیر کشی خمینی بر علیه محمد (1)

شمشیر کشی خمینی بر علیه محمد (2)


شمشیر کشی خمینی بر علیه قرآن


این تاریخ ایرانی که آغاز آن پادشاهی کوروش بزرگ است به پیشنهاد دکتر شفا به عنوان تاریخ رسمی ایران اعلام شد. هر چند که یک خود فروش و یک عرب به نام جعفر شریف امامی زمانی که به نخست وزیری رسید این تاریخ را برداشت و همان تاریخ تازی را به عنوان تاریخ رسمی معرفی کرد.

یاد دکتر شجاع الدین شفا و سایر تلاشگران فرهنگ کهن ایران زمین و مبارزان با خرافات گرامی و راهشان پر رهرو باد.

بهرام شید (سه شنبه) - 31 فروردین 2569

۲ نظر:

  1. بعد از همه گرفتاریهای 30 ساله زنده و پاینده باد ایرانمان
    اگر این آخوندها 400 سال پیش بوسیله عقاید پوسیده و منفور و متعفن و عقب افتاده بی غیرت و بی وطن شاه اسماعیل صفوی از جبل عامل فلسطین به ایران آورده نمیشدند چی میشد

    پاسخحذف
  2. آقا عجب فايلهايي بود. خيلي جالب بود
    اينكه اگر امامت راسته پس چرا در قرآن هيچ اثري از آن نيست، كسروي در كتاب شيعه گري بيان ميكنه. در همان زمان يكي از ساران كسروي به نام حكمي زاده به نحو ديگري تشيع را به چالش ميكشه. رساله ي كشف الاسرار خميني هم كه در آن زمان بيرون مياد پاسخي بوده به نوشته ي حكمي زاده
    جالب استدلال خمينيه كه تقريباً بيشتر آخوندها مشابه همين استدلال رو براي هر چيزي هميشه تو جيبشون دارن! ميگه اگر الله عقل و شعور داشته پس مگر ميشه تكليف امت را پس از فوت پيامبر معلوم نكند؟ بنابراين امامت صحيح است!!!!

    پاسخحذف

دارنده چو ترکیب توابع آراست
از بهر چه او فکندش اندر کم و کاست
گر نیک آمد شکستن از بهر چه بود؟
گر نیک نیامد این صور عیب کراست؟