۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

به نام ایران بزرگ

درود بر همگی

سه شنبه 24 فروردین سالروز درگذشت پدر معنوی من رضا فاضلی بود. امیدوارم بتوانم ذره ای کوچک از راه او را ادامه دهم.

رضا فاضلی از خودش و ماجرای زندگیش میگوید

رضا فاضلی از خاطرات درگیری اش در ایران بعد از جمهوری اسلامی میگوید

رضا فاضلی از خاطرات سینمایی اش میگوید

پیام رضا فاضلی به جوانان در مورد حکومت ایران بعد از رفتن جمهوری اسلامی

پیام رضا فاضلی به مردم در مورد امید بستن به کشورهای خارجی برای آزادی

پیش بینی رضا فاضلی در مورد فرزندانی که از نسل جوان فعلی بدنیا خواهند آمد

رضا فاضلی از امیدش به نسل جوان میگوید

پیام رضا فاضلی به کسانی که بتازگی بیدار شده اند

جواب رضا فاضلی به سوال جوانها در مورد پیدایش قرآن و نامگذاری سوره های قرآن

25 فروردین 2569

۵ نظر:

  1. درود به تو مسعود جون
    تنها می تونم بگم که مرد نکونام نمیرد هرگز.
    پاینده و پیروز باشی.

    پاسخحذف
  2. چی میگی مسعود ؟!؟
    یک سال گذشت ؟؟
    آره دیگه ... ای لعنت . چقدر زود گذشت .
    یادت بخیر جوانمرد .
    هنوز که هنوزه فایلهای برنامه هاش رو که روی گوشیم ریختم ، شبها قبل از خواب گوش میدم .
    ای بابا اشکم دراومد جان تو !

    پاسخحذف
  3. مسعود وفات فاضلی 24 اسفند بوده یا فروردین ؟
    من فکر میکنم 24 اسفند درست باشه

    پاسخحذف
  4. درود

    نوشین جان اشتباه میکنی 24 فروردینه عزیزم.

    پاسخحذف
  5. با درود. فايل دوم رو گوش دادم.
    من قبلاً شنيده بودم كه پسر استاد فاضلي پس از انقلاب توسط جمهوري اسلامي به قتل ميرسه. البته فكر نكنم راست باشه چون تو اين فايل خود ايشون چيزي در اين باره نگفت. چنين حرفي تا حالا شنيدي؟ راسته؟

    پاسخحذف

دارنده چو ترکیب توابع آراست
از بهر چه او فکندش اندر کم و کاست
گر نیک آمد شکستن از بهر چه بود؟
گر نیک نیامد این صور عیب کراست؟