۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

به نام ایران بزرگ

درود بر همگی

هموطن نازنینی از من خواسته اند که برنامه ای را که در آن آقای ((شهرام همایون)) خبر در گذشت رضا فاضلی نازنین را به همه مردم می دهد برای دانلود قرار دهم. من در یکی دو روز آینده این فایل را در ادامه همین پست برای دانلود قرار خواهم داد.

نوروز کثافت است ( آخوند مشکینی)

لذتهای جنسی برای مردان مسلمان بهشتی

تفاوت جماع با کنیز و همسر

داستان خنده دار نوح



اورمزد شید (پنجشنبه) - 29 مرداد 2568

پی نوشت

این هم فیلم اعلام درگذشت رضا فاضلی توسط شهرام همایون در تلویزیون کانال یک. امیدوارم آن هموطن نازنین استفاده کنند. البته اگر در ایران هستند حجم فایل کمی برایشان بالاست و حدود 21 مگابایت می باشد که دانلود آن کمی طول خواهد کشید. این کاری بود که از دست من بر می آمد. امیدوارم به بزرگواری خود ببخشند این هموطن. برای اجرای فایلهای تصویری توصیه می کنم از نرم افزار km -player استفاده کنید هموطنان.

اعلام درگذشت رضا فاضلی توسط شهرام همایون

از پست آینده فایلهای تصویری کم حجم را نیز برای دانلود قرار خواهم داد که امیدوارم استفاده کنید.

۱۱ نظر:

  1. دوست گرامی این فایل آخریت خیلی بیشتر بدردبخور است من هم میخواهم بزودی مطلبی در این مورد بنویسم

    پاسخحذف
  2. با درود بیکران بر شما هم وطن خردمندم
    مطالب ارائه شده از سوی شما بسیار سودمند و جذاب بود.تلاش شما در جهت رهایی از دام خرافات و جهل مذهبی ستودنیست.پیروز باشید

    پاسخحذف
  3. دوست من خیلی دانلودات عالی بود از توی عزیز ممنونم یه خواسته ی کوچیک اگه می تونی یه فایله تصویری از این بزرگوار برام بزار که تصویرش ام ببینم ازت ممنونم.

    پاسخحذف
  4. درود مسعود عزیز
    فایلهای بسیار جالبی بود به خصوص این فایل بهشت و جهنم پیروز باشی

    پاسخحذف
  5. شهریورگان بر همه ایرانیان مبارک باد
    گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل

    پاسخحذف
  6. درود دوست گرامی
    براستی که روحش شاد.آثاری که گذاشت برای همیشه موندگاره و امروز جاش خیلی خالیه.من هم از هواداراش بودم.
    یک پیشنهاد مهم دارم. رنگ وبلاگت بالاست و تو گوگل دومین میاد.
    پهنای باند بوکس دات نت محدود است و اگر آمار تارنمایت بالا برود حتما پهنای باند کم میاری. پیشنهاد می کنم در مدیافایر آپلود کن که هاست اون محدودیت نداره و پهنای باند دانلود برای هر فایل بی نهایت است.در ضمن اتو ویروس یاب هم داره من چند ساله استفاده میکنم. هر فایل 100 مگ در هر آپلود می تونی بزاری که البته فایل های شما خیلی کمتر است.به امید آزادی از قید بند خرافات 14 سده ای.

    پاسخحذف
  7. نشانی مدیا فایر
    mediafire.com

    پاسخحذف
  8. راستی تو ایران هم فیلتر نیستی. یه نشانی جدید بزار اگه دکان خرد فروشیت از سوی برادران مخابرات تخته شد بری اونجای جدید و خواننده های وبلاگت هم سردر گم نشن.

    پاسخحذف
  9. درود مسعود جان
    ننگ بر خرافه پرستان و خرافه گویان
    پیروز باشی دوست خوبم
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  10. از اینکه برات مطلب می نویسم حالت مشمئز کننده ای بهم دست داده امیدوارم سرت هر چه زودتر بخوره به سنگ قبل از اینکه تو قبر سرت به سنگ بخوره چون دلم به حالت می سوزه از اینجا مونده و از اوجا رونده یا بالعکس با این سنت آدم دلش برات ریش ریش میشه بدبخت معلوم نیست چه مرگشه

    پاسخحذف
  11. آیات ترور با جواز محمد در تازی نامه:
    مسلمین میگویند دین اسلام دین رحمت است و شفقت و خدای محمدبا خدای سایر ادیان فرق دارد چرا که خدای مسیحیت جنگهای صلیبی را مجاز کرد و میگساری را منع نکرد و خدای یهود کشتن مسیح توسط یهودیان را مجاز کرد و مسجدالحرام را از مسلمین گرفت تا اینکه خدای محمد در برابر خدای موسی ایستاد و خانه خودرا در مکه بنا کرد حالا ببینیم قسم روباه را یا دم خروس را !!! ... بروزم

    پاسخحذف

دارنده چو ترکیب توابع آراست
از بهر چه او فکندش اندر کم و کاست
گر نیک آمد شکستن از بهر چه بود؟
گر نیک نیامد این صور عیب کراست؟