۱۳۸۹ آذر ۲۵, پنجشنبه

۱ نظر:

  1. درود آقا مسعود

    مدتهاست كه اين وبو به روز نكرديد.
    هنوز تصميمي در اين مورد نداريد؟
    اون يكي وبتون هم بسيار سوت و كور شده.
    هيچ جمع دوستانه اي پايدار نيست و وبلاگ شما هم همينطوره .

    اما من دوستان قديمي رو هيچ زماني فراموش نيمكنم.
    حتي اگه دوستان جديدي پيدا كنم دوستان قديمي جاي پيشين خودشونو تو قلبم دارند.

    نميدونم كي اين كامنتو ميخونيد. شايد چند ماه ديگه يا چند سال ديگه اما......من گاهي به اين وبتون ميام و فايلهاي جناب فاضلي رو گوش ميدم.

    آقا مسعود در مورد رضا فاضلي يك چيزي بگم . من زماني با او آشنا شدم كه خبر مرگشو در ماهواره شنيدم اگر چه از اين بابت بدشانسي آوردم اما خوشحالم كه دوستاني مانند شما هستند كه سخنان اين مرد بزرگو واسه دانلود ميذارند و ميتونم گوش بدم.

    من به هر دو وبتون ميرم. كلي خاطره دارم.

    پيروز باشيد.

    پاسخحذف

دارنده چو ترکیب توابع آراست
از بهر چه او فکندش اندر کم و کاست
گر نیک آمد شکستن از بهر چه بود؟
گر نیک نیامد این صور عیب کراست؟