۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه

به نام ایران بزرگ


درود بر همگی


مقاله این هفته دکتر اسماعیل نوری علا استقلال ایران یا بیمه اتمی ولایت فقیه می باشد که مانند سایر مقالات ایشان بسیار خواندنی است و خواندنش را به همه توصیه می کنم.


روز 16 مهر ماه سالروز جشن " مهرگان " است. در این روز علاوه بر تلاقی و هم نامی ماه و روز یک رویداد بسیار مهم دیگر نیز به وقوع پیوسته است. در این روز دلاور مرد آزادیخواه ایران کاوه علیه ضحاک قیام کرد و او را سرنگون و فریدون به جای ضحاک بر تخت پادشاهی نشاند . این جشن باستانی و آیین کهن ایرانی را بر همه ایران دوستان و ایران پرستان تبریک می گویم.













مهرشید ( یکشنبه ) - 12 مهر 2568

۵ نظر:

  1. دوست گرامی با وجود اینکه من بارها این سخنان را از خود فاضلی شنیده بودم اما بازهم برایم خواندنش و شنیدنش جالبه بخصوص فایل آخرت در مورد سخنان گهر بار خمینی در باره سکس با عمه و شیر و شتر!!!
    واقعا" که فقط عنوان همین حرف هم چقدر خنده دارد من هنوزم دارم میخندم و اینها رو برایت تایپ میکنم واقعا" که این خممینی چقدر سبک سر بوده

    پاسخحذف
  2. درود بر تو
    فایلهای شنیدنی و جالبی بود

    پاسخحذف
  3. دوست گرامی من وبلاگ سومی راه اندازی کرده ام با نام همه چیز اینجاست که مایلم به آن سری زده و نظرتان را در مورد آن بدهید و اگر مایل باشید من را با نام:
    همه چیز اینجاست لینک کرده و به من اطلاع دهید
    درضمن در این وبلاگ با مطلبی در باره:
    اسم شركت های مهم كامپیوتری چگونه انتخاب شد؟ بروزم
    امیدوارم از مطالب این وبلاگ راضی باشید
    بدرود پاینده ایران نوشین

    پاسخحذف
  4. از ایران چه میدانید؟ آغاز تمدن(پادشاهی هوشنگ) بروزم

    پاسخحذف
  5. هموطنان عزیز پتیشن خلیج فارس را امضا کنید
    هممیهنان گرامی امروز برای خواندن دو نامه در یک جا برایتان دارم:
    لطفا" هر دو مطلب را با دقت خوانده و سرسری از آن نگذرید
    به امید آینده ای بهتر برای میهن عزیز گرفتارمان ایران دوست داشتنی

    پاسخحذف

دارنده چو ترکیب توابع آراست
از بهر چه او فکندش اندر کم و کاست
گر نیک آمد شکستن از بهر چه بود؟
گر نیک نیامد این صور عیب کراست؟