۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

به نام ایران بزرگ

درود بر همگی

با پوزش بسیار زیرا به دلیل سرعت پایین اینترنت در این روزها در ایران دیر وبلاگ را به روز کردم. هموطن نازنینی هم که از من فیلمی را خواسته بودند که آهنگ ((عجب رسمیه رسم زمونه)) روی تصاویر رضا فاضلی نمایش داده می شد شرمنده شان شدم زیرا نتوانستم این فیلم را جایی پیدا کنم.

گفتگوی رضا فاضلی با بهراد (تصویری)

لباس آخوندها از کجا آمده است؟

شورش آیت الله کاظمینی بروجردی

نگویید خدا نیست. من شک ندارم یک چیزی هست

چرا تمام بلایای آسمانی تا 1400 سال پیش بوده؟

مه شید (دوشنبه) - 30 شهریور 2568

۸ نظر:

  1. درود بر تو
    فایلهای عالی و شنیدنی انتخاب کردی
    به خصوص فایل 1400 سال پیش
    واقعا هیچ عقل سلیمی مقابل حرفهای فاضلی
    چاره ای جز تسلیم شدن نداره
    زنده باد راه فاضلی
    پیروز باشی

    پاسخحذف
  2. منتظرم بزودي مرگ اين جمهوري و برنده شدن ايرانيهاي وطن دوست را هم در وبلاگت منتشر كني و ما آنرا بخوانيم

    پاسخحذف
  3. درود بي پايان خدمت مسعود جان
    از اين كه سخنان استاد رو پخش ميكني سپاسگزارم اميدوارم من هم بتونم در كنار بزرگ مردان وزنان ايراني وظيفه ام رو انجام بدهم
    پاينده ايران

    پاسخحذف
  4. دوست عزيز فايل تصويري كه گذاشتي دانلود نمي شه چند درصدشو ميره بعد خطا ميده

    پاسخحذف
  5. مسعود جان من امتحان کردم و مشکلی نداره دانلود فایل

    پاسخحذف
  6. عجایب بارگاه خسروپرویز بروزم

    از «هفت گنج» یا عجایب بارگاه خسروپرویز بارها در منابع مختلف نامى به میان آمده است....

    پاسخحذف
  7. مسعود جان لینک لباس آخوندهایت از کجا آمده است؟ را نتوانستم دانلود کنم !!

    پاسخحذف
  8. درود

    نوشین جان عزیزم من لینک رو تست کردم و مشکلی نداشت. دوباره تلاش کن شاید بتونی دانلود کنی

    پاسخحذف

دارنده چو ترکیب توابع آراست
از بهر چه او فکندش اندر کم و کاست
گر نیک آمد شکستن از بهر چه بود؟
گر نیک نیامد این صور عیب کراست؟