۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

به نام ایران بزرگ

درود بر همگی

این روزها از طرفی جای خالی او (رضا فاضلی) را حس می کنم و از طرفی نیز با تمام دلتنگی که از رفتنش دارم با خود می گویم خوب شد نماند و به قتل رسیدن هموطنانش را توسط حکومت کثیف اسلامی ندید. شاید اینکه بگویم ای کاش زنده بود و حضور داشت تا حد زیادی خودخواهی من را برساند و باید خوشحال باشم که او نماند و این لحظات را ندید ولی نمی توانم دلتنگی خود را پنهان کنم و شک ندارم که همه عاشقان و پیروان و فرزندان معنوی او نیز اینچنین حسی دارند.
درود بر روان پاکش

زندگی یکنواخت در بهشت

نگاهی به چند سوره قرآن در توصیف بهشت

چند آیه از توصیف بهشت در قرآن

زن در قرآن

کیوان شید (شنبه)- 6 تیر 2568

۸ نظر:

  1. سلام من بیشتر حرفهای آقا فاضلی رو دارم و بیشتر برنامه های ایشان رو هم دیدم.ایشان یک اسطوره بودن.
    www.eshaareh1.bloghaa.com

    پاسخحذف
  2. مسعود جان الان كه دارم اين چيزهارو مينويسم اشك در چشمانم هست و قلبم مثل بدن چاقوخورده اون جووني كه عكسشو در انيترنت ديدم دوپاره هست
    من هم مثل تو روزي چند بار ميگويم خوش به حال آنان كه سال 55 مردند و رفتند و اين انقلاب شوم سي سال پيش را نديدند و خوش به حال فاضلي كه چند هفته قبل از ماجراي خيابانهاي تهران از دنيا رفت
    از غصه دارم ميميرم
    زنده باد ايران بدون تمامي دشمنانش زنده باد

    پاسخحذف
  3. درود بر تو
    واقعا این روزا جای خالی رضا فاضلی عزیز رو همه
    متوجه شده اند ای کاش بود و این ذلت علی شیره ای و هوادارانش را میدید
    پیروز باشی
    زنده باد ایران

    پاسخحذف
  4. www.shahbanoofarah.blogfa.com
    کانون هواداران شهبانو فرح در ایران
    ابهت ایران در در اینجا ببینید
    ممنون میشوم اگر را به دیگران معرفی و یا در وبلاگ های خود ما رالینک کنید

    پاسخحذف
  5. www.shahbanoofarah.blogfa.com
    کانون هواداران شهبانو فرح در ایران
    ابهت ایران در در اینجا ببینید
    ممنون میشوم اگر را به دیگران معرفی و یا در وبلاگ های خود ما رالینک کنید

    پاسخحذف
  6. درود بر مسعود جان
    واقعا من هم اين روزها دلم خيلي براي استاد خوبم
    تنگ شده اميد وارم بتونم يه گوشه اي از كارهاي آن
    بزرگ مرد را انجام بدم
    بدرود وپاينده ايران

    پاسخحذف
  7. خوش به حال فاضلی مرد و رفت و این افتضاح و جنگ دولت با ملت و مردمش را ندید خوش به حالش

    پاسخحذف
  8. دانلود نسکهای تاریخی و فرهنگی بروزم

    پاسخحذف

دارنده چو ترکیب توابع آراست
از بهر چه او فکندش اندر کم و کاست
گر نیک آمد شکستن از بهر چه بود؟
گر نیک نیامد این صور عیب کراست؟