۱۳۸۸ اردیبهشت ۸, سه‌شنبه

به نام ایران بزرگ

درود بر همگی

تغییر قبله مسلمانان

قرآن نیاز به تفسیر ندارد

درباره اموال دزدی (غنایم)

آیاتی از سوره بقره

تیرشید (چهارشنبه) 9 اردیبهشت 2568

۱۳۸۸ اردیبهشت ۴, جمعه

۱۳۸۸ فروردین ۳۰, یکشنبه

به نام ایران بزرگ

درود بر همگی


خداهای مختلف

خدا و فرستادگانش

اشتباهات خدا

درواغ های اسلامی

آزمایشی برای بودن یا نبودن خدا

مه شید (دو شنبه) 31 فروردین 2568

۱۳۸۸ فروردین ۲۷, پنجشنبه

آغاز به کار

به نام ایران بزرگ

چند روزی از خبر درگذشت آموزگار خرد رضا فاضلی می گذرد و حال من نسبت به یکی دو روز اول بهتر شده ولی هنوز در شک از دست دادنش هستم. می دانم که سایر مریدان و فرزندان او هم اینچنین حسی دارند و شاید حتی خیلی شدیدتر ولی به هر حال باید با حقیقت کنار آمد اما نباید بگذاریم نام و یاد او از میان برود. من تصمیم گرفتم به عنوان یکی از کوچکترین فرزندان او وبلاگی (که دومین وبلاگ من است) ایجاد کنم. مدتها پیش از من دوستان نازنین دیگری اقدام به این کار کرده اند. سایتهای خود آقای رضا فاضلی و وبلاگ ((خمینی بیمار روانی)) و مدیر آن دوست نازنینم ((مانی بهروز)) که آشنایی من با این وبلاگ و این دوست خوب نخستین دلیل آغاز وبلاگ نویسی من بود. حال من هم برای اینکه سهمی هر چند بسیار کوچک در انتشار سخنان آن مرد بزرگ داشته باشم وبلاگی برای قرار دادن سخنان او ایجاد کرده ام.
پست های من در این وبلاگ از این پس هیچگونه متن و نوشته را به جز یک آغاز و پایان و تاریخ ایرانی شامل نخواهد شد. در هر پست چند فایل از سخنان رضا فاضلی را برای دانلود قرار می دهم. این وبلاگ در فواصل زمانی کوتاهتری نسبت به وبلاگ دیگرم به روز خواهد شد (دو یا سه روز یکبار).
این پست را استثنا قائل شدم و با یک مقدمه آغاز کردم. حال به سراغ نخستین فایلهای سخنان رضا فاضلی می رویم. فایلها را هم می توان دانلود کرد و هم می توان به صورت آنلاین گوش کرد.


رابطه اسلام و آخوند

ارثیه عود (رقاص هندی) و کمک دولت انگلیس به آخوندهای شیعه

دلسوزی الله برای پایین تنه پیغمبر

آخوند خوب وجود ندارد


کیوان شید (شنبه) 29 فروردین 2568